بسیج مهندسین عمران و معماری با تمام توان آماده ورود به عرصه بازآفرینی شهری است.

♻️مدیر سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان،با بیان اینکه بسیج مهندسین عمران و معماری با تمام توان آمادگی لازم را دارد تا در عرصه بازآفرینی شهری ورودپیدا کند،گفت: جامعه مهندسین از ظرفیت و تخصص خود به نحو مطلوبی استفاده خواهد کرد.

مجتبی برزگر روز  یکشنبه در جلسه بررسی نقش گروههای جهادی و مردم نهاد در احیا ،بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و عملیاتی شدن حلقه‌های میانی در آگاهی بخشی و تشریح بسته های تشویقی به ساکنان محلات هدف بازآفرینی شهری پایدار استان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: بسیج مهندسین عمران و معماری با تمام توان آمادگی لازم را دارد تا در عرصه بازآفرینی شهری ورودپیدا کند و ازظرفیت و تخصص خود به نحو مطلوبی استفاده خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسین در کارگروه تخصصی معماری و شهرسازی و مدیریت شهری در خصوص بازآفرینی چندین جلسه تشکیل داده است،اظهار کرد: در این کارگروه مسائل  به صورت تخصصی  مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. 

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان،گفت: بسیج مهندسین همیشه همراه بسیج سازندگی است و مشاوره ها و آموزش های لازم در خصوص بازآفرینی شهری را ارائه می دهد. 

برزگر تاکید کرد: طی سالهای گذشته بسیج مهندسین معماری و شهرسازی در شهرکهای جدیدالاحداث شهر زنجان دوره های آموزشی از جمله انرژی را به ساکنین در این محلات آموزش داده است و در این راستا در خصوص ترغیب و تشویق مردم در محلات هدف بازآفرینی هم می توانند به صورت خیلی جدی ورود کرده و مثمر ثمر باشند.  

وی با بیان اینکه خیلی از ساکنین محلات هدف بازآفرینی اطلاع کافی و لازم از بسته های تشویقی را ندارند،تصریح کرد: ساکنین این محلات باید به خوبی توجیه و اقناع شوند. 

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان،افزود: در هر منطقه‌ای که از لحاظ عمرانی و مهندسی نیاز باشد مهندسان حضور پیدا می کنند  و اقدامات لازم را انجام می‌دهند و این آمادگی همواره وجود دارد.

ترجمه: قالب گرافطراح: امـ اسـ لاو